Zbiór informacji – III Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka

Już w tą niedziele wystartuje nasz III Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka! Jest to już rekordowa impreza jeśli chodzi o liczbę uczestników, która zbliżyła się do 600 osób! Dziękujemy wszystkim za tak szybkie wypełnienie list startowych, przerosło to nasze oczekiwania ale mamy nadzieje, że organizacyjnie nas to nie przerośnie 🙂

 

Zamieszczam w tym poście zbiór informacji, które ułatwią Wam udział w naszej imprezie:

1. TRASA BIEGU

Bieg zostanie poprowadzony po pętli 2,5 kilometrowej, która będzie się ciągnąć  po parku Glinianki wokół zbiorników wodnych oraz ulicą Gdańską. Trasa w 90% jest o podłożu naturalnym z licznymi utrudnieniami (dziury i nierówna nawierzchnia) stąd odradzamy udział zawodników z wózkami biegowymi i niebiegowymi. 

Link do trasy biegu https://www.endomondo.com/routes/1282707097

2. BIURO ZAWODÓW

U zbiegu ulic Gdańskiej i Poprzecznej zostaną rozstawione namioty z biurem zawodów. Również w pobliżu biura będzie zlokalizowana brama Startu/Mety. Biuro zawodów będzie czynne w niedziele 7 kwietnia od godziny 9:00.

3. ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH

Odbiór pakietów startowych będzie możliwy w dwóch terminach:

  • 6 kwietnia w godzinach 18:00 – 20:00 w Pizzerii Szkolna ul. Ignacego Jana Paderewskiego 54
  • 7 kwietnia w godzinach 9:00 – 12:00 w biurze zawodów ul. Gdańska róg Poprzecznej

Do odbioru pakietu startowego potrzebny będzie dokument potwierdzający tożsamość. W przypadku odbioru pakietu za inną osobę, trzeba okazać skan dokumentu tożsamości oraz upoważnienie na odbiór pakietu ( Wzór Upoważnienia do odbioru Pakietu Startowego)

Każdy z zawodników będzie musiał odnaleźć siebie na liście z przydzielonym numerem startowym i udać się do odpowiedniego stanowiska. Lista z numerami startowymi zostanie opublikowana w piątek wieczorem (godzina 21:00)

Osoby niepełnoletnie muszą okazać zgodę rodziców/opiekunów na udział w biegu ( Wzór Zgody rodziców/opiekunów)

PRZYPOMINAMY O BRAKU MOŻLIWOŚCI ZMIANY ROZMIARU KOSZULKI. W przypadku braku informacji o rozmiarze koszulki, będą wydawane tylko i wyłącznie dostępne rozmiary bez możliwości reklamacji!

4. SZATNIE I DEPOZYTY 

Nasza impreza nie zapewnia szatni i depozytów dla uczestników biegu.

5.PARKING

Zachęcamy uczestników do korzystania z parkingów:

  • parking przy stadionie Victorii Sulejówek od ul. Reymonta
  • parking przy sklepie TESCO
  • parking przy przedszkolu od ul.Szosowej

6.DEKORACJA ZWYCIĘZCÓW

Dekoracja i wręczenie nagród dla najlepszych trzech miejsc wśród Pań i Panów nastąpi po dobiegnięciu do mety ostatniego zawodnika. Prosimy słuchać komunikatów spikera. Zachęcamy do udziału w dekoracji wszystkich uczestników ponieważ przewidujemy rozlosowanie nagród i bonów spośród wszystkich uczestników biegu.

Dekoracje biegów młodzieżowych nastąpią od razu po zakończeniu rywalizacji.

7. PLAN MINUTOWY (ostateczny)

12:00 – Start biegu na dystansie 1000 metrów (roczniki 2006 i młodsi)

12:30 – Start biegu na dystansie 2000 metrów (roczniki 2005,2004, 2003)

13:00 – Start biegu głównego na dystansie 5000 metrów

8.DODATKOWE ZAPISY

Istnieje możliwość dokonania dodatkowych zapisów w dniu imprezy tylko i wyłącznie po zamknięciu odbioru pakietów startowych (godz. 12:00).  Po weryfikacji stanu nieodebranych pakietów zostaną one przekazane na dodatkowe zapisy (bez możliwości wyboru rozmiaru koszulki)

9.DODATKOWE PYTANIA

Wszelkie pytania proszę kierować do nas za pośrednictwem email: trener@rozbieganysulejowek.pl lub telefonu 500-018-105 (Maciej Czyż)

 

Mamy nadzieję, że ten post odpowiada na Wasze pytania dotyczące III Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka! 🙂

Odnośniki do dokumentów:

Regulamin zawodów – REGULAMIN

Upoważnienie do odbioru pakietu startowego – UPOWAŻNIENIE

Wzór zgody na udział osób niepełnoletnich w biegu – Zgoda rodziców

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*